torsdag 29 augusti 2013

Tillbaka till verkligheten

Heej!
 
Som rubriken lyder så är det dags för Fabriksfrun att ta sig tillbaka till verkligheten.
Anledningen till frånvarandet är dessa tre böcker..
 

 
Femtio nyanser av honom...
 
Uj.
Dom var bra.
Såå bra!
Lite väl detaljerade men såå bra ;)
 
Den sista veckan har jag läst, läst och läst.
När jag inte har läst, så har jag tjatat..
Tjatat om dessa tre böcker.
Oavsett om jag varit hemma, på jobb, fest eller med vänner..
Alla har fått höra mitt Femtio-nyanser-tjat.
 
Får be om ursäkt för detta!
 
Men.
 
Nu är de utlästa.
 
Tillbaka till verkligheten!
 
 
 

 
Lite Hemma-Hos-Oss bilder innan läsningen startade.
 
Och efter en vecka...
 

 
..Fram med trasa och börja gno :)
 
Många Kramar Mrs. Grey
 
Ehhh..
Nee..
 
Fabriksfrun! :)
 
 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar