fredag 29 november 2013

Nästan så det gör ont..

God Fredag-Morgon!
 
Mix Megapol, frukost och legobygge på Fabriksgatan.
Mysipys...att gå o morna sig i morgonrock, små tjejer i nattlinnen och slippa den, annars så vanliga, morgonstressen.
 
Förra fredagen var jag och största underbaringen taggade för en tripp till Stockholm. Det blev shopping
(mest på drömaffären för en 11-åring, Hollister)

Tre bodymist en jumper, och en hoodie fick hon med, sig från denna lite "speciella" butik
och shopping
(10 minuter fick den 28 åriga mamman på sitt favoritvaruhus, PUB)
Rörstrands Ostindia porslin.
Åh det är så fint.
När jag är 90 år och sitter på ålderdomshem vill jag ha heela servisen och äta alla dagens måltider från mitt fina porslin.
 
 
Sen blev det en kväll i idolpubliken.
Supermysigt!
Bara jag och min förstfödde!
 
 
Men!
 
På tågresan hem måste jag ha glömt min kamera.
Min fina fina Canon Eos.
Det är så ledsamt..
Nästan så det gör ont..
Har pratat med SJ:s hittegods avdelning som sa åt mig att ha is i magen och vänta en vecka..
Får ringa på Måndag och se om dom har fått in den.
Känslan säger att jag aldrig får återse min älskade kamera :(
 
Jobbhelg väntar, känns faktiskt riktigt roligt, då jag vet att jag inte har så många helger kvar att jobba innan jag slutar.
Studentlivet börjar redan andra veckan på det nya året.
Så roligt såå :)
 
Önskar er en mysig helg!
 
 
 Många kramar Fabriksfrun!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar