måndag 6 maj 2013

Ung mamma!

Fabriksfrun, En ung mamma.
I alla fall åt mitt första barn, som jag fick då jag endast var 17 år.
Den första november 2002 föddes min underbara Gabriella.


Förra årets skolfoto.
Vilka som tagit fotot, syns ju klart och tydligt :)
Deras hemsida finns här

Åren går så fruktansvärt fort.
Min älskling blir 11 år i år!
11 år!
Idag kom hon hem med sin "kille"
En söt liten blond pojke med mysbyxor och keps.
Så sött!



Idag har vi fixat färdig med vårat lilla jordgubbsland (i pallkrage:)






Familjens lille pälsboll njuter av det härliga utelivet...






Men vill gärna vara med där vi är :)

Nu, upp och pussa god natt till underbar (snart) 11 åring.
Hoppas ni haft en bra måndag!

Kram Fabriksfrun!





2 kommentarer:

  1. Vad fort åren går!! Tycker det var nyss hon föddes.. Konstigt att man själv inte åldras när barnen blir äldre;)

    SvaraRadera
  2. Heeeeeej!
    Men åååå så stor hon har blivit...och såååå himla söt!
    Fotomodell snart kanske..;)??
    Hihi...jadu..sug på den karamellen att det är sött med första killen..hihi..
    När hon är 16 och har kille kommer ni inte se röken av henne..;)
    Vad duktig du är som pysslar o grejjar ute.
    Jag tror att jag ska passa på att ta 2 halva semesterdagar nu då det är fint väder för att hinna rensa o röja i trädgården... Ha en bra dag!
    Kram Katarina

    SvaraRadera