onsdag 3 april 2013

Gott gotti gott!

Godis i överflöd.



Efter påsk.
Samma sak varje år, barnen får så mycket godis så det räcker ett halvår framåt (inte riktigt, men nästan) :)
Det är lätt att förklara under dagen att godiset spar vi till helgen.
När kvällen kommer och dom små sover, då smyger sig godissuget på, även för de vuxna.
Men ajaj!

Så, om inte suget efter sött och annat gott ger sig, kan man ju lika bra gå och lägga sig.
Så, God Natt säger jag kl. 20.10!
(Inte bara därför,är ju faktiskt lite trött också) :)

Kram Fabriksfrun!

1 kommentar:

  1. Hej fina du!
    Tack för din gulliga kommentar...;)
    Jag har haft en period igen då jag inte tycker jag har tid å kika in på alla bloggar i den takt jag vill..men jag läser alltid i kapp.
    Dina smmå troll är såååå söta...
    Lilla T har blivit så himla stor...och lilla L..haha..ååå det bara lyser bus ur hennes ögon. Å G jisses så stor hon blivit...klart hon inte vill vara påskkärring länge...men smaka av syrrorna vill hon säkert..;)
    Jag känner igen det där med godiset..fast hos oss var det så att vi verkligen åt upp det...så vi fick köpa nytt i smyg sen...fniss..
    Grattis på födelsedagen i efterskott hoppas A gav dig något riktigt fint..
    Kraaaam Katarina

    SvaraRadera