lördag 19 oktober 2013

Ledig tid-Härlig tid!

Hej!
 
Jag vet ju att ni är några.
Några, som faktiskt tycker om att läsa min blogg, och vill att den uppdateras ibland :)
 
Men som jag skrev sist så är det ju rätt så späckat schema nu för tiden.
Min lilla blogg får inte alls den tid den behöver...
Dygnet har, med andra ord, alldeles för få timmar.
 
När man känner så, är man tacksam då helger som denna dyker upp.
 
Ledig.
 
Inga planer.
 
Bara-vara.
 
Sååå skönt!
 
Att bara få strosa hemma i myskläder och känna att man inte behöver passa någon tid.
 
Uj, så skönt!
 
Med tänd brasa, god middag, och massvis med tända ljus, njuter vi av denna lördag till max.
 

 
Så pass att man vågar tjuvstarta med sånt här gott :)
 
 
Så medan största tjejen i huset är iväg på läskigt party, njuts det av glögg, pepparkakor och skumtomtar!
 
 
 Läskigt värre!

Hoppas ni har en härlig lördag kväll!

Många Kramar
Fabriksfrun!

Förresten! För er som vill följa Fabriksfruns vardag liiiite mer: In på Facebook och gilla just Fabriksfrun
 


2 kommentarer:

  1. Godmorgon =)
    Vet hur det kan vara, ingen stress, bloggen hinns med när den hinns med.
    Kram och ha en toppen dag

    SvaraRadera
  2. Men fyra år går fort! Jag har läst fyra år och har en termin kvar.. så till sommarn borde jag vara klar! Lycka till!! Kram

    SvaraRadera