tisdag 22 oktober 2013

V A B

Heej!
 
Vård av barn idag!
Vård av mellanskrutt, som har feber och behöver lite extra kärlek, lite extra ompyssling, lite vad-är-du-sugen-på-mamma-fixar-allt.
Men när man inte mår bra, finns det inget som lockar.
 
Ofta när jag är hemma och vabbar går jag också runt och ser lite halvsjuk ut.
Morgonrock, "raggisar" och okammat hår..typ hela dagen.
Lite mer acceptabelt dessa dagar :)
Jag går och småplockar med sånt där som man inte gör annars.
Ändrar lite på det ena och det andra.
Ommöblering, kan vara ett bra exempel.
 
Inga större svävningar idag, då jag försökte arbeta lite på mitt föredrag som ska framföras på måndag.
Men, det gick inge vidare då minstingen i familjen skulle ha hjälp med allt mellan himmel och jord.
-Mamma homma, kolla...
 
Men lite små grejande blev det :)


 
Lite kottar och annat "naturfint" i fin tekopp
 
 
Chokladkakan, med mönster och det "naturfina" som dekoration, tyckte sjuklingen om.
 
 
Den gamla ljusstaken fick lite mossa och kottar i sig och sprider nu, förutom sitt fina ljus också en mysig höst känsla.
 
Hopp hopp...Nu är det tyst och luugnt här på Fabriksgatan såå...över till lite läsning!
 
Hoppas Ni Har Haft En Mysig Höst-Tisdag!!!
 
Många Kramar
Fabriksfrun!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar