lördag 23 mars 2013

I vanlig ordning

Nu är allt i sin vanliga ordning igen.
Åhh, så skönt att han är hemma igen, min älskade karl.
Lördagen har besått av lek och skoj, på just skojlandet.
Jo men visst, fabriksfrun hade det skojjigt värre :)





Och även barnen:

Den äldsta...



Mellersta...


..och lilla minsting


Kommer ni ihåg pelargonsticklingarna jag planterade för ett tag sen?
Dom har tagit sig så bra så jag fått plantera om dom i en större kruka..




Nee...skojar ju bara...
Köpte 2 pelargoner på vägen hem från skojlandet.
Mina små sticklingar är fortfarande bebisar.
De kanske behöver lite näring så de sätter igång och växer?!


Väl hemma från skojlandet satt Finaste A och väntade, han hade ingen nyckel med sig och kom inte in.
Vilken lycka att få se honom!
Till kvällsmat serverades det inbakad fläskfilé.
Bara för att det är hans favorit....(måste ju fjäska så han inte drar igen) :)

Önskar er en hel mysig lördags kväll, för det kan jag looova er, att det ska jag ha ;)

Kram en lite nykär Fabriksfru!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar