fredag 1 mars 2013

Överraskning!

1 mars.
Wohooo...vår, för det kan man väl ändå säga att mars månad är, en vårmånad?!
I tidigare inlägg skrev jag om spännande saker som skulle ske vid veckoslutet.
Och tack och lov att vi nu har kommit till veckoslutet, för jag har haft det såå svårt att vara tyst, inte försäga mig....
För det är ju faktiskt så att 1 mars betyder inte bara att det vankas vår i våran familj, nepp!
Utan min fina "man", barnens underbara, pappa har födelsedag denna dag.



29 år idag alltså!
Inget jämnt, men Fabriksfrun är som hon är och var vääääldigt sugen på en överraskning.
Så hon funderade och funderade...
Dagen började med att födelsedagsbarnet åkte till jobbet ca. 07.00
07.15 klampar jag in på kontoret, där endast Chefen och käraste A sitter.
A blir förvånad och undrar vad jag gör där.
Jag går fram till honom och tar fram en liiiten liiten ask (typ en ring ask)
Och eftersom jag och A inte är gifta så säger jag:
- Älskling jag vet att det inte är skott år i år men jag tänkte ändå..
Och sedan går jag ner på knä :)
Då kan han inte hålla sig längre och utbrister:
-Ska du fria nu eller?
Jag fortsätter och frågar om han vill öppna asken jag har med mig.
Så NEJ, inget frieri utan asken innehåller en lapp






Lappen avslöjar att chefen lovat honom en ledig dag.
Vi tar tåget till huvudstaden och checkar in på

Bara han och jag.
Jag och den bästa.
Den absolut bästa, för mig!


Dagens innehåll då?
Slapp, bara slappat.
Lite bad o bastu på hotellets relax, A testade även gymmet(DUKTIG) medan jag låg och vilade.
Lite shopping i huvudstadens affärer.
Men mest slappat.
LYX som små-barnsförälder.
Nu, blir det skybar!

Trevlig heelg!

Kram Fabriksfrun










2 kommentarer:

  1. hahahaaaaa...jag dööööör!!
    Nu sitter jag här o gråter...va söt du är...
    hahahaaaa... ååå jag hade velat vara där och se hans min...hahahaaaa.....
    Jag är imponerad av att du kunnat hålla dig!
    jagf har ju inte vågat säga något om din blogg till honom...för jag har varit rädd att jag då skulle försäga mig om han undrat hur jag visste om den....hahahaa...ååå va mysigt!
    Fortsätt nu att ha det bra!
    kraaaaaaaaam Katarina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahaha!! Du skulle ha varit där Katarina, ujuj vad nervös jag var!!! Kram

      Radera