torsdag 21 mars 2013

Lättlurad?

Jo, men det tror jag nog att jag är.
Vill alltid tror det jag ser.
Iallafall hoppas på att det är som det verkar.

Och, nu är fallet så, att det absolut tråkigaste Fabriksfrun vet, är att stryka!!! (Nästan iallafall)
Och, är det så att man har en IKEA ektorp soffa, som behöver tvättas då och då.
Så betyder det ju också att man har en IKEA ektorp soffa som behöver strykas då och då.

Jo, men ni ser ju,skrynklig så in i....men ren:)

Nu efter jag tvättat sofföverdragen sist, kände jag bara;
- Det måste ju finnas ett enklare sätt att få sina sofföverdrag släta och fina, än att stå och vrida och vända, spraya med vatten flaska, stryka ock stryka och ändå inte känna sig riktigt nöjd.
Kom då att tänka på en reklamsnutt från Tvins där de visar "världens första bärbara ångstryksystem"
Tror och hoppas på att den ska funka och slänger mig över datorn och klickar hem denna underbara produkt.
 
Så! Då var det bara att hålla tummarna :)
Annars är det bara att dra bort överdraget igen och ställa sig och vrida och vända, spraya, stryka...







I morgon är det Fredag.
Ska försöka ta mig in till närmaste "storstad" och gå runt och mysa med mina tre små flickor.
Krafterna har börjat återvända efter några dagar i sängen. SKÖNT!

Önskar er en härlig fredag, den bästa dagen på veckan!

Kramar Fabriksfrun!
 




1 kommentar:

  1. Hoppas det fungerar då =) annars är det inne nu med skrynklor på sofföverdrag har jag läst.
    Vill med skaffa ett överdrag till soffan och fåtöljerna, ska blir ett senare projekt.
    Kramen och ha det fint!

    SvaraRadera